İPZ’2013 ‘’İnteraktif Pazarlamanın İkinci Baharında: Dönüşüm ve Uyum’’ Diyor!

/ / Manifesto Blog

Türkiye’nin ilk ve en geniş kapsamlı dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2013, sekizinci yılında “Dönüşüm ve Uyum” temasıyla katılımcılarını ağırlamaya hazırlanıyor. “Online İtibar Yönetimi”, “Bilişim Hukuku”, “Medyada Gelenekselden Dijitale Dönüşüm” sektör uzmanlarının gözünden masaya yatırılacağı İPZ’13,  12 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta pazarlamanın ikinci baharı ile tanışmak isteyenleri buluşturacak.

Türkiye’nin en büyük ve en köklü interaktif pazarlama zirvesi İPZ, bu sene TTNET, Türk Telekom ve Avea’nın ana sponsorluğunda, 12 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta yerli ve yabancı pazarlama profesyonellerini bir araya getiriyor.

Online İtibar Yönetimi”, “Bilişim Hukuku”, “Medyada Gelenekselden Dijitale Dönüşüm” konulu panelleri ve ‘Dönüşüm ve Uyum’ teması ile kapılarını açacak İPZ’13, interaktif pazarlamanın tamamladığı evrimi ve ikinci baharını katılımcılarla paylaşacak.